mandag den 15. januar 2018

Træning søndag d. 14/1 - 2018

Kl. 14.45: 25,8 km. på 104.30 minutter. (4.02 pr. km.) inkl. 10 km. let tempoløb på 36.55 minutter. (3.41 pr. km.)
Jeg løb denne tur med Jeppe og Kenneth. Sidstnævnte drejede dog fra kort før tempostykket. Vi løb først en tur på vejen omkring Bygholm sø, hvorefter vi løb Hatting-turen. Tempostykket blev løbet mellem 13 og 23 km. Et udmærket pas, hvor momentum blev brudt lidt. Det var ikke meningen, at der skulle graves sådan rigtig dybt på tempostykket. Det kørte helt fint.

I alt på dagen: 25,8 km.
I alt på ugen: 143,3 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en god træningsuge. Jeg er stille og rolig i gang med overgangen til mit marathontræningsforløb, som starter op mandag d. 29. januar. Lige pt. glæder jeg mig til at komme i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar