mandag den 13. november 2017

Træning søndag d. 12/11 - 2017

Kl. 12.30: 7 km. på 34.20 minutter. (4.54 pr. km. + 8 km. på 33.35 minutter. (4.12 pr. km.)
Jeg startede med at løbe en tur ud for enden ad Bollerstien og retur med Mikael. Satte så ham af hos mig og løb selv turen igen plus en kort sløjfe i Boller skov.

I alt på dagen: 15 km.
I alt på ugen: 133,4 km.

Evaluering af ugen:
Ugen startede godt, men sidst på ugen - eller dvs. fredag havde jeg en decideret off Day, som resulterede i noget der nærmest endte med en halv trænings fridag. Dette resulterede i, at jeg ikke fik løbet mere end et kval pas. Og så fik jeg heller ikke helt nået den planlagte mængde på ugen. Den kunne jeg så måske sagtens ha nået i løbet af weekenden. Jeg fandt dog dette mindre vigtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar