tirsdag den 9. maj 2017

Træning søndag d. 7/5 - 2017

Kl. 17.30: 8,4 km. på 35.10 minutter. (4.11 pr. km.)
Første løbetur på Kreta. Det er fucking varmt - alt for varmt til mig. Derfor led jeg noget og jeg besluttede mig hurtigt for, at jeg ikke gad løbe længere i dag.

I alt på dagen: 8,4 km.
I alt på ugen: 102,9 km.

Evaluering af ugen:
En ret rolig uge, der som planlagt bød på en begrænset mængde samt blot et enkelt kvalitetspas. Pt. opholder jeg mig på Kreta, hvor jeg er nede for at holde ferie med fruen. Jeg har konstateret efter min første løbetur hernede i dag, at forholdene er lidt for varme til min smag. Derfor har jeg sat mig for, at jeg bare skal ha 100 km. i den kommende uge. Dette tal har jeg valgt, da det er en ret overkommelig mængde for mig, men også for at jeg ikke går i total feriemode og stort set intet får løbet. Jeg vil så nok bestræbelser mig på at løbe hovedparten af mine ture om morgenen inden solopgang for på den måde at undgå den værste varme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar