onsdag den 10. maj 2017

Træning onsdag d. 10/5 - 2017

Kl. 6.15: 12,1 km. på 52.40 minutter. (4.22 pr. km.)
Jeg løb denne tur på en anden rute, end jeg har løbet de seneste 2 morgener. Jeg var blevet ret øm i mine lår af at løbe de seneste 2 dages morgenturen. Dette skyldes, at der var nogle meget kraftige nedløb undervejs og eftersom at turene var nogle rundstrækninger (for at undgå at fare vild), så fik jeg løbet disse nedløb en hel del gange undervejs. Derfor har jeg været inde på Google Maps for at finde et bedre område at løbe i. Jeg følte mig godt løbende på dagens morgentur.

Kl. 16.30: 7,2 km. på 29.30 minutter. (4.03 pr. km.)
Løb en kort eftermiddagstur. Det var nok ligeså varmt som den første dag hernede. Dog er jeg ved at vænne mig til varmen, så det føltes ikke så slemt at løbe i dag.

I alt på dagen: 19,3 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar