søndag den 2. april 2017

Træning søndag d. 2/4 - 2017

Kl. 11.00: 5 km. opv. Løb så Tour de Munkebjerg 6,5 km. 4,5 km. afjog.
Jeg blev nr. 2 efter Magnus Høgen fra Viborg. Når nu jeg ikke fik gjort arbejdet færdigt i går, valgte jeg at tá en tur til Vejle her til formiddag for at deltage i en gammel klassiker, som jeg har deltaget i mange gange tidligere. Som så mange gange før, så dukkede der en mand op på startstregen som var bedre end mig. Vi lå afventende sammen de første 3 km. Hvorefter Magnus laver et ryk som jeg aldrig får lukket. Jeg kom udmærket hen over den store stigning op til Hotel Munkebjerg. Dog kunne jeg ikke hente Magnus. Jeg holdt bare samme afstand til ham. I mål var han ca. 10 sek foran mig. Fint træningsløb.

I alt på dagen: 16 km.
I alt på ugen: 107 km.

Evaluering af ugen:
En ok træningsuge, hvor mængden dog ikke var særlig høj. Lørdagens præstation eller mangel på samme er ude af hovedet og jeg er videre i teksten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar