mandag den 24. april 2017

Træning søndag d. 23/4 - 2017

Kl. 19.30: 15 km. (4.50 pr. km.)
Jeg joggede en stille og rolig tur i Bygholm park. Jeg joggede bare rundt på kryds og tværs nede i parken, så distancen er et ca. tal bygget udfra egen fartfornemmelse. Jeg løber jo aldrig med GPS ure, hvilket er ens betydet med, at jeg stort set altid holder mig til mine opmålte ruter. Jeg havde været til en 50 års fødselsdag hele dagen og var derfor godt fyldt op med mad. Heldigvis stod dagens træning blot på en rolig tur, hvor jeg bare skulle ha ugens resterende km. i bogen. En udmærket lille hyggetur.

I alt på dagen: 15 km.
I alt på ugen: 141,7 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en ganske god træningsuge. Jeg har fået 3 gode kvalitetspas i bogen, hvoraf det ene dog var et lille motionsløb. Jeg synes min træningsrytme kører ganske fornuftigt lige for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar