tirsdag den 18. april 2017

Træning mandag d. 17/4 - 2017

Kl. 10.00: 5,5 km. opv. Løb så Egå Engsø løbet 5 km. på 16.55 minutter. (3.23 pr. km.) 5 km. afjog.
Jeg tog lige et smut til det nordlige Århus for at race lidt. Jeg valgte i dag at lø'be den korte distance for at øge denne distance lidt frem mod bane sæsonen. Dagens sluttid var måske ikke noget særligt at skrive hjem om. Det er tydeligt, at jeg de kommende par måneder skal ha lidt speed ind i kroppen. Dagens tid kunne jeg nok også godt ha løbet på en tempotur hjemme på Bollerstien :-) men om 1-2 måneder løber jeg over et min. hurtigere på banen. Fint lille træningsløb i dag trods alt.

Kl. 16.15: 8,2 km. på 35.40 minutter. (4.21 pr. km.)
Løb en kort tur i Bygholm park med Klaus Jaqué.

I alt på dagen: 23,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar